Och jag lever för mycket, för fort, för att alls hinna tänka, hinna känna

Okej, nu börjar det vara ett tag sen som jag skrev, men det känns inte som att det händer så mycket som är roligt att skriva om. Jag har jobbat, umgåtts, vilat och impulsfestat. Jag har iaf haft sjukt roligt de här dagarna och allting har som känts rätt så bra den mesta av tiden.

Idag råkade jag sova till kl 2, men det har nog att göra med att en vän ringde klockan 2 inatt och behövde stöd så det blev film och snack med denna fina vän tills klockan var typ 5. Men det var trevligt, det känns alltid skönt då man kan ställa upp för någon.

Den här veckan lyckades på något sätt bli helt fullbokad. Det är idag och på söndag som jag inte har några planer så jag passar på att vila upp mig så jag klarar veckan. Så nu ska jag nog dra mig tillbaka till sängen till mina filmer och böcker, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0