Ord är som napalmbomber, de ödelägger land

Jag är så fruktansvärt trött nu, det känns som att de börjar vara dags att springa lite mindre fort. Iaf, i tisdags så for jag till Salla efter att jag träffat Janine. Hos Salla blev det, film, chips och vin. Och jag hade det hur bra som helst, vi grät litegrann, skrattade massor och pratade om allt.
Igår så skulle jag ha varit med Cia, men på grund av ett missförstånd så blev det att jag stannade hemma med min syster och såg på film hela kvällen, det var väldigt mysigt, jag och min syster har inte gjort något tillsammans så på uhr länge som helst.

Nu ska jag börja göra mig klar, kl 11.30 ska jag vara inne på staden för en lunchdate med mor min. Sen någon gång på eftermiddagen kommer Janine och då blir det mys hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0