Precis som vanligt men försöker ändå

Thomas är i skrivande stund min hjälte. Han kom hit och pillade på min dator i typ en timme och nu går det tusen gånger snabbare, jag är typ den nöjdaste människan på jorden.

Annars så händer det inte så mycket just nu, har varit förbi Emanuel en sväng och träffat honom, till min glädje var Cia och Niila där då jag kom så jag fick krama på honom en stund. Tyvärr blev det bara en kort sväng då jag ska upp halv 7 imorgon för att jobba. Menmen, imorgon kväll kommer att bli mer än trevlig så det gör inget. Jag, Cia och Niila ska se på film, baka pepparkakor och dricka öl/vin. Så det blir lovely!

Hahahah, hittade just en sjuuukt gammal bild på mig och Niila, från 2006. Jag var väl inte helt snygg men så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0