Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är

Äntligen fredag!
Ikväll så ska jag och Cia ha en riktig tjejkväll med hårfärgning, ansiktsmasker, vin och hela kittet. Efter att vi har gjort oss riktigt fina så ska vi dra ut på krogen och dela på en öl, jag ser som framemot ikväll.

Jag börjar bli lite rädd för Robin också, imorse då jag steg upp så pratade han i sömnen och sa något om att jag hade fått spö. Sen då han vaknar och jag frågar honom så visar det sig att i hans dröm så hade han klått upp mig rätt rejält, inte coolt där. Fast iofs så sa han ju igår att jag var en pirat, han drömmer nog ganska konstigt om mig verkar det som xD

Aja, nu är det dags för lite mat tror jag, sen ska jag leta fram något fint att ha på mig ikväll.
Puss på världen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0