I can't remember a word that you were saying

Det blev ingen skola för mig idag, inte för att jag är sjuk, det är jag inte. Men jag hade ingen ork någonstans, att ens klä mig kändes sjukt jobbigt. Då kändes det bättre att stanna hemma och förhoppningsvis snart få tillbaka orken och lusten.
Ikväll ska jag försöka ta mig ut från huset en stund. Om det blir för att umgås med någon eller bara för att ta en prommis får vi väl se, men ut ska jag i alla fall.

Igår var jag på stigs och tog en fika med min mor, vilket var väldigt mysigt. VI umgås i närmare 3 timmar utan att bråka en enda gång, det kändes fruktansvärt bra.
På kvällen skulle jag egentligen ut och umgås med Cia och Bobban men kvällen gick utan att jag märkte det och sen var klockan väldigt mycket. Jag tycker inte om då tiden springer ifrån mig utan att jag känner av det. Inte coolt.

Aja, nu ska jag försöka ta tag i lite skolarbete (lycka till till mig själv, det lär behövas.)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tiden brukar ju gå fort då man har roligt, så det kanske är en bra sak då tiden springer iväg? :)



Hoppas lusten och orken kommer tillbaka snart! :) kramar

2010-02-10 @ 17:09:46
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: em

Du är utmanad! http://emelojs.blogg.se/2010/february/3-saker-du-ar-nojd-med.html Som tack för hjälpen får du biobiljetter!

2010-02-12 @ 11:51:40
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0