Jag skulle önska att tanken var klar

Min och Cias tjejkväll blev riktigt mysig, man behöver en kväll då man bara skämmer bort sig själv ibland och vem är bättre att göra det med än dig? Ingen. Vi var hos Bobban och lekte fram tills klockan 11 ungefär, sen blev det en snabbis förbi Emanuel innan krogen. På olles var det mycket trevligt folk och jag hade sjukt kul, att det sen slutade på ett helt annat sätt vill jag helst bara glömma. Tack till älskade Stina som lät mig sova där iaf!

Nu ska jag ta och ställa mig i duschen och försöka få bort litegrann av baksmällan. Efter en huvudvärkstablett hos Stina så mår huvudet rätt bra, men det känns i hela kroppen att jag hade roligt igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0