Konsumera mej

Har spenderat ett par dagar hos Robin nu, det har varit sjukt skönt att bara göra ingenting med mina sötpojkar. Vi har sett på film, de har spelat, jag har läst och allting har bara känts bra.

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra dock. Antingen så åker jag till Finnträsk som det var planerat, vilar upp mig i ett par dagar och bara skämmer bort mig själv.
Eller så stannar jag här, umgås med Cia ikväll, bakar, färger hår och myser. Imorgon är det fest hos Robin som jag antar att får komma på om jag ber lite snällt sådär.
Jag vet verkligen inte vad jag vill, jag känner att lusten att leva är tillbaka igen, men jag har fortfarande inte orken. Kroppen säger nej och huvudet säger ja.
Aja, det är inte lätt när det är svårt.

Nu ska jag fortsätta att dega ett tag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0