Upp till kamp emot Cia, hon är en pottfisk!

Ibland tror jag att min kropp hatar mig.

Jag och cia är rätt nyss hemkomna från en trevlig kväll hos Emanuel och just nu ligger min babydarling i badet. Idag har varit en bra dag på alla sätt och vis. Jag har varit förbi Robin en stund och fått lite pussar och kärlek, jag hälsade på min morfar på sjukhuset och han verkade ganska pigg och glad. För er som inte vet så ligger han inne nu för att de märkte att han har härtflimmer och de ville ta en massa tester. Efter det så har Emanuel bjudit på ruskigt god mat, det var billigt godis på ica och jag får avsluta kvällen med min favvis. Bättre än såhär kan det nästan inte bli. 

Nu ska jag flytta min feta röv härifrån. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0