Förödmjukande svag

Gårkvällen blev tillslut en bra kväll ändå. Gick ut på min långprommis och efter kanske en timma så träffade jag på Lise som var ute och gick med hundarna. Så jag följde med henne en stund och efter en hyffsat lång promenad så blev det att gå till henne där Robin var med deras dotter Felicia som är 10 veckor gammal. Hon är ganska söt, men jag är rätt rädd för henne. Hon håller på att få sin första tand också, så hon var rätt grinig, vilket är förståeligt.

Kom hem kanske 20 i 1, satt vid datorn en stund och sen gick det ganska bra att sova. Dock så har jag som vanligt drömt mardrömmar, helt sjuka sådana inatt.

På svenskan idag så pratade vi knark och som vanligt så hatar vi (jag & cia) då klassen får disskutera. De anstränger sig alltid till tusen för att vara PK, fast man märker att de inte alltid ens tycker som de säger, sen så pratar de en massa om saker som de inte har någon aning om. Idag höll jag käften och pillade med Cias hår istället, jag kände inte att jag hade så himla mycket att säga ändå så. Jag vet att jag inte ska prata då jag inte vet vad jag pratar om i alla fall.

Nu har vi strax teater, efter det slutar vi. Då blir det in till staden för att köpa öl.
Skriver väl mer sen ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0