Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Även om igår var en skitdag så lyckades jag till slut vända den till något bra. Gick ut på en långpromenad med Robin, lite kärlek och lite luft hjälpte till att få mig gladare. Sen tvärbestämde jag och Emanuel oss för att gå på bio, så det blev att se Avatar också. Då jag kom hem hade humöret helt vänt och jag var jätteglad.

Dock så har idag varit lite på samma sätt, jag är arg, ledsen och glad på samma gång. Försöker ha på mig gladansiktet så mycket som möjligt, folk ska inte behöva stå ut med det ostabila. Snart ska jag iväg till Emanuel för att umgås med honom och min favvis. Jag är inte så taggad men jag vet att sålänge Cia är med så går allt bra.

Nu ska jag nog dra täcket över ansiktet en liten stund och låtsas att jag är någon annanstans.

FÖRRESTEN, jag och Emil blev klara med manuset till Peter Pan idag. Jag är överlycklig. Jag var så less på att skriva på sattyget att jag ville slåss.


Det här längtar jag efter idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0