Jag tänker aldrig på de människor jag glömt

Idag har varit en bra dag. Allt är så fel, fult och skevt men samtidigt är det så underbart på något sätt. Det är såna här stunder som jag älskar att vara jag
(Då var jag glad att jag var jag
Och det är ändå ingenting man ändrar på
Det brukade du säga)
Det känns även lite läskigt att min favvis nuförtiden vet vad jag tänker, att vi pratar i kör flera gånger om dagen och gör det mesta likadant. Siameskatterna är på G.

Dock känns det mindre roligt att sova ensam inatt, men det ordnar sig nog det med.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med mina cheezballz och se någon bra film.
Now fuck off and let me bask in the glory of beeing me.

(Ciababy, det här är snigelbilden! Haha, puss.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0