Känner värmen från din hud

Jag är helt slut så på en liten stund ska jag gå och lägga mig i en timme så jag orkar jobba inatt. Det blev att stiga upp efter 4 timmars sömn för att åka med Robins pappa och Johan till deras farmor för att grilla och mysa, kändes lite konstigt att jag for trots att Robin blev tvingad att jobba så att han inte kunde följa med. Men det var väldigt mysigt trots allt, sjukt god blev maten också. Men efteråt blev jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, så Anders tyckte att det var dags att skjutsa hem mig så att jag skulle få sova en stund :)

Känner dock att jag saknar min dumbulle, just nu jobbar vi så pass konstigt att vi inte hinner träffas alls. Vi är hemma samtidigt några få timmar varje dag och under den tiden sover alltid någon av oss. Jag har inte träffat min karl på riktigt på flera dagar, det är bajs.

Jag kan även säga att jag saknar den här brudjäveln till tusen. Vi måste träffas snart älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0