Jag hoppas det ser ut som att jag vet fast jag har faktiskt ingen aning

Har återigen kommit in i en period då jag bara vill ligga i soffan och stirra på dåliga filmer hela dagarna.

Begravningen närmar sig och nu känns det jobbigare än tidigare då Robin har fått veta att han måste jobba och han hittar ingen som kan ta hans pass. Så det blir att klara av det utan honom.

Idag så tvingar jag mig ut från lägenheten igen, jag ska in till staden och träffa Salla. Robin ska ändå jobba idag och Markus ligger på lassa och har förmodligen redan blivit opererad. Nu steg min pojke upp så jag ska väl se om jag kan få ett par pussar innan jag drar mig in till staden, puss på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0