När stora drömmar trängs med saknaden

Midsommar idag då. Jag och Robin ska till hans mamma och bara ta det lugnt, vilket känns riktigt bra. Jag har inte orken att fara ut och supa skallen av mig och Robin börjar jobba kl 7 imorgonbitti, så det blir mys istället.

Den här veckan har verkligen varit sjukt upp-och-ner.
Veckan började med att jag fick veta att jag kanske skulle få jobb, tisdag fick jag veta att jag hade fått det, jag fick även veta att jag skulle börja samma kväll. Helt underbart! Jag ska jobba inom handikappsomsorgen och jag är astaggad.
Onsdag åkte jag till Finnträsk för att sova där en natt innan begravningen som då var igår. Det blev en väldigt vacker cermoni men så klart så var det en väldigt jobbig dag med mycket tårar. Jag kom hem till Robin på eftermiddagen så vi drog till coop och köpte en massa gottis och körde på myskväll.

Så idag känner jag mig helt slut i skallen, det har varit för mycket känslokrockar så det ska bli skönt att bara fara till Susanne och slappna av ikväll.

Ha en bra midsommar babys, och ta inte död på er själva nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0