Duck for cover

Sitter hos Robin nu, han spelar cod eller något och markus sitter och spelar gh. Tidigare idag var det fullt med folk här, rätt så fint faktiskt. Nordström och Lise var här med Felicia och tre hundar. Och så var en vän till Robin och Markus här också, jag vet dock inte vad hon hette, men så kan det gå, hon verkade trevlig iaf.

Inatt ska jag sova hemma för första gången på länge, men min systeryster fyller ju år imorgon så då vill jag ju vara hemma och uppvakta sötbullen. På eftermiddagen imorgon så ska Robin komma hem till mig och träffa mina föräldrar för första gången, käka middag och så vidare. Han är väldans nervös men jag tror att det kommer att gå jättebra.

Bitterheten som sköljde över mig igår är nästan borta. Dock så är jag fortfarande ledsen över att det ser ut som det gör.
Aja, nu ska jag ta fram cheeze ballzen som jag köpte för mina sista pengar och bara mysa på en massa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0