En fantastisk pojke

Jag och Cia hade ett snack med Ylva idag, så nu känns det inte riktigt lika mycket som att jag ska falla ner och dö vilken sekund som helst. Hon lyckades lugna lite så nu ska jag försöka att inte stressa upp mig och få panik över sådant som ändå inte är mitt jobb att göra.

Jag och Markus skulle till Robins mamma idag för att se på hockeyn, och en viss person hade sagt att det var klockan 3. Det fick vi veta då vi kom det att det inte alls var, inte helt roligt. Kändes lite konstigt att sitta hos Robins mamma utan att han var där kan jag ju säga.
Aja, det blir att se hockeyn här i lägenheten istället, kändes lite länge att sitta där och vänta i flera timmar.

Nu ska jag kika runt litegrann och se gå och duscha! (Fy tusan så skönt^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0