I'm just afraid my life won't work that way

Sitter på samhällsen och gör återigen allting annat än det jag ska.  Just nu känns skolan som det mest ovärda jag kan lägga mina dagar på, det känns verkligen inte som att vi gör något av värde och det enda som ens känns lite värt lyckas min klass bara göra jobbigt.

Annars så är allt rätt great, igår var det tjockiskväll hos Brooks med Cia osv. Underbart mysigt, massa fett och bra film.

Idag känner jag mig trött och slut och skulle helst vilja krypa ner i soffan hos Robin och dega bort hela dagen, men jag ska faktiskt vara duktig och plugga. Vilket jag verkligen måste göra då svenskan ska in på fredag och jag är ljusår från att vara klar.

Aja, nu ska jag iaf kolla på samhällsen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0