Lägg nåt svalt över min panna

Sitter hoa Emanuel nu och bara tar det lugnt medans han står i köket och lagar mat. Känns helt okej faktiskt.
Vi upptäckte för en stund sedan (då han masserade min hårbotten) att jag har en sjukt stor bula på skallen. Den gör inte ont eller så, men det är gryyyymt stor. Har lite problem med att komma på vars tusan den kan ha kommit från. Har bara kommit på en enda sak, men det känns lite osannolikt.

Jag fortsätter vara lika glad idag som jag var igår. Helt underbart. Dock så sätter bitterheten in lite då och då, men sådant kan man ju komma över.
Nej nu ska jag ta och spela spel en stund.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej babe!! :D Jag har letat mig till Skellefteå :D Stannar dock över helgen bara och åker hem måndag kväll. Vad tror du om en promenad eller så? Kanske på dagen på måndag? Kram kram

2010-03-05 @ 21:53:34
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0