Now and again it seems worse than it is

Sitter på skolan nu och ska egentligen leka arbetsmiljö och säkerhet, men då jag inte kan hitta stället vi ska läsa på och läraren har smitit så kändes det inte så himlades lätt.

Igår var jag och såg teatern "Knacka Först!" där min bästa Jensmens var med och spelade och den var sjukt bra. Satt med ett stort leende under hela föreställningen, jag fattar inte riktigt hur han kan vara så förbannat duktig.

Robin och Markus tvingade mig att spela COD igår, så mardrömmarna har ju varit hela natten, men det var rätt rolgit så det var väl värt det. Sen så var ju Robin glad för att jag äntligen gav med mig och testade spela, trots att jag tyckte att det var sjukt läskigt xD

Nej, nu ska jag fortsätta leka runt en stund.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0