Nu skiner solen och nu blänker ljuset

Ikväll mår jag underbart. En massa kärlek och mys, kaffe och en film, kan det bli bättre?

Jag var på radion i över 5 timmar, det kändes great att träffa Malin och gubbarna igen, det var alldeles för längesen. Jag får alltid mitt ego boostat till hundra då jag är där, vilket känns sjukt bra. Haha jag fick dock se sagostunden som jag spelade in då jag var där på prao, det var inte riktigt lika coolt alls.

Sen så lyckades jag bli klar med svenskan hyffsat fort också, den blev inte bra men den blev iaf klar.
jag fick mitt betyg i scenisk produktion idag också, helt okej faktiskt.

Idag är en sån där dag då allt som bara känns fint. Kan kanske bero på den helt underbara starten jag fick på dagen.
Aja, nu ska jag snabbkika runt innan min dumbulle kommer tillbaka.
Puss på världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0