Den här vinden är så kraftig, hela världen är på spänn

Igår blev det bara att stanna hemma och ta det lugnt, redan vid kl 11 så blev det att försöka sova då jag återigen har blivit asförkyld och jag börjar joba på mindre än en timma. Men vad gör man inte för att tjäna lite pengar?
Den här dagen blir nog trevlig, det var längesen jag jobbade dag så det ska bli mysigt att faktiskt träffa alla brukarna idag, och sen ikväll ska jag hälsa på Emma i hennes nya lägenhet.

I lördags hade jag helt sjukt roligt, men i slutet av kvällen blev det lite för mycket av det roliga vilket resulterade i att krogen inte blev av, fick träffa sängen rätt tidigt istället, men det är sånt som händer.

Nu ska jag börja se till att allt är klart för dagen, puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0