Det är så konstigt att försvinna, det känns så dumt att stanna kvar

Jag fortsätter att ligga lågt. Spenderar tiden i sängen hos farmor, tittandes på förhäxad.

Jag vill bara tacka alla mina underbara vänner för att ni bryr er så mycket som ni gör. Tack för att ni ringer eller skriver. Tack för att ni ställer upp.
Allt gör ont fortfarande, jag vill bara lägga mig ner och aldrig mer stiga upp igen. Men innerst inne vet jag att det kommer att gå över, och att jag kommer att komma tillbaka på topp. Jag vet bara inte när.

Mitt liv gick från nästan perfekt till rent kaos så fort att jag fortfarande inte riktigt hänger med. Så jag kommer nog att vara slagen tills jag fått någon slags ordning igen.
Nu ska jag fortsätta titta på förhäxad, världen bästa tidsfördriv.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Har försökt kommentera och skriva flera gånger men internet har fuckat ur.

Jag tänker på dig gumman och hoppas du hittar något som kan göra dig glad igen! Jag vet att du kommer komma upp på fötter men jag förstår att det känns som om det kommer ta en evighet. Låt det ta den tid det behöver! Ta hand om dig själv! Vi träffas när jag kommer hem och då ska jag ta hand om dig! Puss<3

2010-11-03 @ 10:19:38
URL: http://moastinaoantonsresedagbok.blogg.se/
Postat av: Partykatten

Älskade, står brevid dig nu och alltid men kom ihåg att du alltid landar med fötterna först, ensam eller inte. Du är starkare än du tror.

2010-11-03 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0