En timme tar en vecka här, slå mig så att nånting händer

Igår var en bra dag. Jag och Annelie gick på kanel och fikade, efter det drog vi igång med julklappsshopping. Hur kul som helst, dock så känns det som att jag misshandlade mitt kort litegrann då det gick åt drygt 1500. Men det var det värt, har nu köpt alla julklappar utom 3. Dessutom så känns det bra att shoppa, även om jag bara köpte en bok och p-piller till mig själv.
Då Annelie for hem satte jag mig på Ainas där jag åt middag och läste tills Anna slutade jobbet, då blev det att fara till henne för lite fika och en massa prat. Jag kom väl hem just efter tolv någon gång och då var jag helnöjd.

Nu ska jag strax börja göra mig klar, ska möta upp Janine på staden då hon är klar på praktiken. Vi ska äta middag och kanske köpa någon mer julklapp. Idag blir nog också en bra dag.

Puss på världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0