Gör något fort gör vadsomhelst

Idag, liksom igår, struntar jag i alla signaler som min kropp skickar och beger mig ut iaf.
Igår blev en tidigkväll, jobbade från 8.30 till 15.15 och efter det drog jag till Lise. Där vid kl sju så kände jag att det var dags att ge upp och vid 20 i åtta sov jag. Vaknade vid elva och efter det sov jag till sju igen. Var uppe en liten stund och efter det sov jag tills kl 10. Sjukt lång natt men jag tror att det behövdes. Just nu gör jag mig klar för att fara in till staden och träffa Annelie för en fika, känns lite nervöst då vi bara har träffats en gång per år på våra släktträffar, men det ska nog gå bra.
Har bestämt mig för att dumpa den del av mig själv som hela tiden säger nej till saker för att den inte vågar. Det är dags för nya saker, även sådant som jag inte känner mig helt säker med.

Det kändes sjukt bra att vara på jobber igår också, trots den här förbannade sjukan. Det var trevligt att vara där på en dag och faktiskt få träffa brukarna istället för att bara vara där när de sover.

Aja, nu ska jag se klart avsnittet jag håller på med och sen dra på mig lite kläder och fara.
Ha en underbar dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0