jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Jag klarar verkligen inte av killar just nu. Jag fattar inte hur ni tänker. Om jag flyttar dina händer om och om igen innan jag säger rätt ut att det ger inget, att jag fortfarande kär i mitt ex, hur fan kan du då fortsätta ta på mig så?
Förutom mitt just nu absoluta förakt för den manliga delen av mänskligheten har jag haft en underbar dag (så underbar den nu kan vara..) har träffat min kurator som är bäst i världen, sen umgåtts med Janine, vilket gör min värld lite ljusare. Efter det så har jag och jonathan pimplat vin, en stund så var cia och bobban här och drack med oss, sen drog jag och Jonte ut på krogen, där vi träffade fina folk som följde med på efterfest här.
Jag har gråtit stora delar av dagen, men jag har även skrattat, vilket gör att allting känns lite bättre.

Allt gör fortfarande ont, bara att andas tar på mina krafter, men allt skratt har gett lite krafter också.
Nu ska jag se på förhäxad innan jag somnar och hoppas på att morgondagen ska kännas ännu lite enklare.

Jag vägrar krypa ner i ett hål och dö för din skull, det är nu jag börjar leva högst upp. Det är dags att hitta mig själv, jag hatar det du har gjort mot mig, men jag kommer att komma ut ur det här på topp, bättre än jag någonsin varit.


Jag älskar dig fortfarande, och jag hatar det. Det gör för ont.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kan verkligen ringa mig ifall du behövs. Att förlora någon är det värsta som finns. Finns här och skickar en tanke även fast vi inte pratar ofta längre. Du klarar dig igenom det här, det gör ont som fan och det ska det göra också. Såsmåningom går det över och då kommer du vara starkare än någonsin! Tänker på dig.

2010-11-06 @ 14:52:04
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Partykatten

Hjärtat, är så imponerad av dig. Du gör mig starkare.

2010-11-07 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0