Man får välja själv och ta saker som de är

Blev aldrig att cykla hem igår, somnade dock ändå inte föränn kring 6, var inte så dundersugen på att stiga upp då väckaren ringde halv 8 kan jag ju erkänna. Men det var bara att slita sig upp ur den varma sängen och cykla iväg till tandläkaren. Det gick ganska bra ändå, hade inga hål så det var skönt. Det negativa var dock att tandläkaren misshandlade min mun rätt rejält.

Nu ska jag antingen leka runt en stund eller sova ett tag innan jag ska träffa Anna där vid halv 3 tiden. Vi ska fika och bara prata om inget och allt, sådär som det brukar bli. Det känns bra, jag har saknat dig.


Det gör mig lycklig att vi kan prata, att vi kan skratta, slåss och skämta. Jag vet inte om jag gör allt lite svårare men det känns i alla fall mycket bättre.

Nu slog hungern till så det blir nog en macka eller två, puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Åh jag saknar dig också och våra promenader och fikor och sånt!



Jag kommer inte hem till jul tyvärr. Mina föräldrar kommer söderut i år. Men jag funderar på att åka hem i början på nästa år någon gång, beroende på hur det ser ut i skolan. I så fall hör jag av mig :)

2010-11-24 @ 16:07:00
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0