Något I mig som säger: Ge mig mer, ge mig mer, ge mig mer

Det jag skrev i förra inlägget om att jag skulle ta det lugnt i lördags misslyckades rätt ordenligt. Men jag hade hur trevligt som helst. Det blev att hänga hos Emanuel med Cia och Elina, vi ringde dit Markus också och hade trevligt, sen blev det krogen där vi träffade en massa folk. Då krogen skulle stänga var jag inte så sugen på att fara hem så ujag och Markus hittade på att vi skulle ha efterfest hos honom och Robin med någon snubbe. Då vi sitter där och har trevligt så ringer Ida på dörren, så det blir efterfest där istället. Jag tror att jag och Robin kom tillbaka till lägenheten vid 7 på morgonen någon gång.
Men jag hade så sjukt roligt att det var värt det. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, känner att det behövs. Slocknade innan 10 igårkväll så jag tror inte att jag är helt frisk än. Aja, nu ska jag vila en stund innan jag tar tag i saker som behöver göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0