När man var liten föll man jämt men nu ska det vara så jävla hemskt

Livet går fortfarande upp och ner, det kommer det nog att fortsätta göra ett tag, men jag kan säga att jag går högre upp och inte lika långt ner nu.
Jag var hos min kurator imorse vilket var sjukt skönt, för även om allting verkar gå ganska bra nu så känns det så bra att höra från henne att jag verkar göra kloka val och att det märks på mig att allting går lite lättare nu. Det ger mig ännu lite mer kraft att kämpa på som ett as för att fixa upp mitt liv påriktigt nu.

Strax ska jag iväg till Robin&Markus för att lämna lite saker som råkade följa med i flytten, markus ville även låna min kamera till något så det passar bra. Efter det drar jag till stan för att middagsdejta med Janine. Och då vi är klara så ska jag umgås med Emma eftersom det inte blev av i måndags. Känns som en helt underbar dag så jag är nöjd!

Förresten, anledningen till att det tillochmed är sämre med bilder än vanligt här på bloggen är för att jag sitter vid pappas dator då jag fortfarande inte har något internet till min egna.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg nu om du vill :)

2010-11-18 @ 13:57:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gillar din header! :)

2010-11-18 @ 14:19:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0