Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll

Fokuserar på mig själv just nu, lever konstant och ser till att jag hela tiden omges av mina ibland alldeles för underbara vänner.
Har idag fikat och pratat bort en massa tid med Marica innan jag drog vidare till Nordström för att umgås med honom och Lise. Där bjöds det på god middag, gott fika och massvis med trevligt sällskap. Har även hunnit leka lite med lilla Felicia och med Zeusvovven som jag saknat massor.

Morgondagen är fortfarande oklar, men på något sätt ska jag nog lyckas få den att bli bra också. Ska i alla fall få fixa till min rygg så det känns tusen skönt. Nu ska jag nog gå tillbaka till mitt sovrum (där jag fortfarande inte har något internet, surt!) och bädda ner mig med serier tills jag somnar.
Hoppas att alla har det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0