Till slut är allting ändå bara aska det är väl lika bra att sätta eld på alltihop

Kvällens planer börjar fixa sig iaf litegrann, det blir party med Cia, så gick det med min vita helg. Dock så blir det att ta det väldigt lugnt i varje fall, ska ju på ettårskalas imorgon, är inte supersugen på att vara dunderbakis då.  Sen så kanske jag inte direkt blir friskare om jag fetfestar ikväll. Menmen, det känns bra, var inte det minsta sugen på att ligga hemma ikväll. Och som tur var så hade jag kvar hyffsat mycket vin från förra helgen så det blir great.

Har just sminkat mig någorlunda klart, så nu är det dags att börja kolla kläder osv. Lyssnar på Parken och känner mig sådär smygglad som jag gör ibland. Ikväll blir bra, jag är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0