And all the good things that you can have if you try

Idag har varit en helt okej dag och imorgon kommer att bli en bättre dag.
Kämpar för att övertala mig själv att allting verkligen bara kan bli bättre nu, och jag hoppas att jag har rätt. Vill bara komma in på skolan, hitta en lägenhet och börja om att ta tag i mitt liv.

Börjar även komma till insikt med vissa saker som jag inte tänker skriva här då jag inte är helt 100 på vilka det är som läser, men jag kan säga att det hjälper mig att må bättre. Jag har kommit fram till saker som hjälper mig att se framåt, som faktiskt får mig att längta framåt istället för att se tillbaka. Jag är nog rätt nöjd då allting kommer omkring, men jag måste lyckas ställa om mig helt. Vilket inte alltid är så lätt.

Imorgon ska iaf jag och Lise springa runt på staden, vi ska leta kläder, fika och bara ha mysigt. På kvällen ska vi se någon bra film och bara ta det lugnt. Känns rätt great, gillar som att umgås med den donnan.

Nu väntar sängen på mig så jag inte försover mig imorgonbitti. Ska träffa min jobbcoach halv 11 och innan det ska det duschas och sminkas osv så jag känner mig fräsch på staden. Blir en alldeles för tidig morgon för mig som är van att stiga upp kring 12.
Puss på alla mina sötnosar!♥

Det här längtar jag till!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vad bra att du börjar må bättre. Men stressa inte, det får ta den tid det tar att komma på fötter igen. Lyssna efter dina känslor vilka de än är och håll blicken framåt. Jag håller tummarna för att du kommer in på skolan! Massa kramar

2010-11-12 @ 09:17:07
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0