Varje dag skaver av en bit av vad jag skulle vara

Jag känner mig otroligt instabil just nu. Jag har så jävla roligt men jag gör så mycket saker som jag ångrar. Tänker inte gå in på vad som händer/har hänt, men det är fan inte okej längre.

Idag har varit en bra dag, har spenderat den mesta av min tid i sängen och tittat på favoritfilmer som jag inte sett på länge. Jag som inte brukar kunna se film ensam har idag sett fem och en halv, det har varit underbart, att bara slappna av och vara med mig själv. Nu ska jag nog dra igång en sista och sen sova.
Imorgon blir en ny dag, med den här helgen lite längre bort. Sov så gott mina sötnosar, nu drömmer vi och glömmer allting hemskt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag har också svårt att se film ensam. Men gamla filmer som jag redan sett går bättre :)



Var rädd om dig vännen!

2010-11-29 @ 10:30:03
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0