Whatever gets us through the night

Igår var en sjukt bra dag. Jag for med Lise till staden där vi kl 11, sen gick vi runt och kollade på lite olika saker ett tag, vilket slutade med att jag hittade en ny vinterjacka. Är massa nöjd, eftersom den jackan som jag har håller på att falla sönder.
Efter det gick vi på kitchen för att fika, där vi träffade på Isa, hon skulle gå och ta hål i örat och tyckte att vi skulle följa med, så då bestämde jag mig också för att ta ett nytt hål.
Efter ännu en stunds rundvanring på staden så drog jag och Lise till coop och handlade inför kvällen, sen blev det hem till nordström där det bjöds på fruktansvärt god mat och trevligt sällskap tills de la isäng lillfelicia och vinet togs fram. Vi råkade tömma vinboxen som jag skulle ha ikväll, men vad gör det då man hade så trevligt som vi?

Nu tar jag det lugnt innan jag ska till staden och möta upp Janine för att handla lite saker inför kvällen. Ikväll ska jag, Janine och Isa till Sallababy för att mysa, prata och dricka mängder med vin (eller sprit, beror på vem av oss man frågar) kvällen avslutas nog med krog och jag tror att jag kommer att ha en lovely kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0