Vi är rastlösa änglar och virvlande dårar



Fortfarande förkyld och jävlig, men jag tror och hoppas på att det äntligen börjar gå över.
Idag släpade jag mig ur sängen för att fara in till Ainas och träffa Cia & gänget, efter det blev det bibblan med Cia och Elina. Dock så for jag hem rätt fort igen då krafterna tog slut, skönt att komma ut härifrån en stund iaf.

Ikväll är en mindre bra kväll, det kryper inom mig och det känns inte sådär asbra. Är för pigg för att sitta hemma men fortfarande för sjuk för att fara ut och leka, vilket resulterar i att jag blir rastlös och känner mig ensam utan att egentligen kunna göra så mycket åt det.
Äsch, ut på en cigg och sen ska jag återigen mysa ner mig i sängen med läsning och försöka att inte dö av ensamhet.


Kommentarer
Postat av: Caroline

fin ögonfärg du har :)

2010-09-24 @ 19:47:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0