Be my thrill, my little white pill

Hinner inte med att stanna av känner jag, har knappt varit hemma sen jag landade i Skell. Men det är väl så det ska vara? I helgen blir det födelsedagsfester för hela slanten, ikväll är det för Kajsa, Stinas syster. Tror att det kommer att bli väldigt trevligt trots ett mindre bra humör. Men det ändras då jag väl är med trevligt folk och ett glas vin i handen.
Imorgon är det party för min älskade, älskade Salla. Blir hur bra som helst.
Söndag blir det sängläge och samlandes kraft för att orka med att börja skola på måndag, blir nog jätteroligt, men känner att jag har levt lite för hårt och gjort av med alla kraftresever. Det är bara att kämpa på, jag har i alla fall sjukt roligt!


Sthlm var bäst! Väldigt spårat, mycket skratt, shopping, roliga människor, bitchigheter, fall i trappor, mobil i toan, skratt åt fel saker, dans på hotellrummet mitt i natten, för lite sömn, god mat, massa dricka osv. Hade det underbart, dock var det skönt att komma hem tillslut det tar på krafterna att leka dygnet runt så pass länge.

Nej nu är det dags för mig att göra mig lite klar inför kvällen, pussar!



Anna, Stina och Kajsa - Från en annan fest i källaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0