Ta en öl så blir det bra igen

Känner att det har stått rätt stilla här i ganska lång tid, men livet har iaf fortsatt gå framåt.
Har klarat min första termin på socionom, känns som att jag har hamnat rätt och jag trivs till tusen. Kan även säga att det känns underbart att det har blivit sommar med allt vad det innebär.
Med paus i pluggandet passar jag på att jobba och drar in lite pengar, och det känns jättefint att vara tillbaka på boendet och träffa alla brukare igen, hade som saknat dem.

Annars så händer det inte så mycket, jag festar, sover, leker med vänner, försöker träffa Robin så mycket som möjligt och försöker bara att hinna leva lite mellan passen på jobbet.
Även om det är mycket som är fel och jobbigt för tillfället så försöker jag tänka på att det är sommar och att det mesta förhoppningsvis kommer att ordna upp sig med tiden.

Kvällen spenderas först med min darling Janine, det blir väl middag och massa snack, vilket känns greatness.
Sen väntar en natt på jobbet, men jag är riktigt taggad då det är Maricababi som har jouren så vi har planerat en massa gottis och mys fram tills hon måste sova, så det blir nog en lovely natt.

Hade tänkt ladda upp en massa bilder på vad som hänt hittills under sommaren, men det ville inte riktigt funka, så jag får ta och göra det någon dag sen då jag har tid.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0