Tvärsöver och jävligt, men glad ändå

Sitter som vanligt på skolan, vi har haft ett seminarium på morgonen som var ganska trevligt, men efter det så har jag och Emma inte lyckats göra ett skit. Fast vi har det iaf trevligt och pratar om allting och ingenting.

Känns som att jag har planerat mitt liv lite dåligt de närmaste dagarna, men det gör inget för det är så mycket roligt jag ska hinna med. Det är en del tråkigt också, som att städa och packa, men det känns ändå lite kul eftersom det är för en bra sak. Jag åker utomlands på freeeeeeeeeedag! Jag längtar så fruktansvärt mycket till att få åka till värmen!

Wow, nu ska jag kika då Emma ritar svanar, puss!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-10-26 @ 13:00:36
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Moa-Stina

HA DET BÄST I UTLANDET! :D:D:D:D

sola och njut lite åt mig med!

2011-10-27 @ 12:13:05
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0