Bangkok babyy

Sitter på hotellrummet i bangkok och tar det lugnt en stund innan vi ska ut i värmen igen för att käka middag och sen gå på bio. Vi har tänkt passa på att kunna köpa lyxplatser och se Titanic 3D, har även hört att den inte går hemma i Skell, vilket gör att det känns ännu bättre att se den här.
Jag trivs som fisken i vattnet här i Bangkok, människorna är trevliga, det är varmt och allting är billigt. Igår åt vi te.x. en stor, jättegod middag här och det gick på typ 25 kr var, inte direkt nånting som man är van vid, men det känns bra!

Vi har hunnit shoppa en del, se en del och uppleva en del problem, men vi har iaf jävligt roligt här! Att jag och Emma båda två är helt sjukt virriga människor gör att vi får skratta en hel del då vi inser vilka konstiga saker vi lyckas med eller säger.

Av det jag har sett hittills så tycker jag inte att Bangkok direkt är en vacker stad, men den är minst sagt intressant. Nya fräscha höghus blandas med gamla, nästan fallfärdiga småhus och på vägarna blandas nya fina bilar med gamla skruttiga. Kontrasterna är enorma!


En bild från i fredags då vi gick ut och käkade och drack ett par öl :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Är det flied lice med sicken jag skymtar på bilden? :D

Låter bra att ni har det bra där borta! Jag är avis!

2012-04-09 @ 01:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0