people = shit

När det visar sig att den där människan du trodde var din vän inte alls är det.
När den människan sticker från krogen i thai med din väska (som innehöll allt från pass, pengar, cigaretter och hotellnyckel).
När den människan kommer till hotellrummet med en kille som erkänner att dom stuckit men hon blånekar och ljuger dig rakt upp i ansiktet.
Det är då man inser att man åkt utomlands med någon man inte kan lita på och att man hellre skulle åka hem än att låtsas vara hennes vän.

Tack och lov för vännerna hemma i sverige som ställer upp då jag i panik berättar att jag blivit dumpad utan allt, som pratar skit som får mig lycklig och som fortfarande gör allt för att jag ska ha en bra resa. Önskar bara att det var dem jag hade med mig hit istället för människan som inte är värd ett skit.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhh :( Usch vad tråkigt att höra att hon behandlat dig sådär! :( jag hoppas att du ändå kan fortsätta resan och att ni inte behöver vara ovänner resten av tiden. Saknar dig!

2012-04-18 @ 08:40:43
Postat av: Moa-Stina

VA VEM FAN ÄR DET!? :O SÅ JÄVLA ARG MAN BLIR!

önskar jag var där med dig hjärtat<3

ta hand om dig! och ge en ond blick till den där tjejen från mig!

2012-04-18 @ 15:47:11
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0