Ska vi prata eller dricka?

De senaste veckorna har varit riktigt bra.
Allting går i vinets tecken och allt för många kvällar, både vardag och helg, är suddiga efter alkoholintag. Men samtidigt så känns det som att det är okej. För vi vet, vi vet att vi njuter av livet.
Nu då jag vet att jag om ett par veckor kommer att lämna staden, om än bara för 7 veckor, känns det så mycket roligare att vara här. Dock längtar jag bort så fruktansvärt mycket, men den här gången är det inte riktigt så att jag längtar bort från den här staden så som jag brukade, egentligen är det nog mest bara att jag längtar efter äventyr och upplevelser.

Mitt enda minus just nu är att karusellen har snurrat igång på riktigt igen och det var längesen jag hade tid att andas, efter den här helgen är det dags för mig att ta mig själv i kragen igen. Det får aldrig mer igen gå så långt som i höstas.

Nej nu ska jag fixa det sista och sen drar jag mig ut i kylan för att fara på fest och fira en kär vän. Jag tror nog att kvällen kommer att bli bra!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack bästa du! Ja, sommaren kommer bli fin :D the summer is going to take the pain away ;D



Åh, nu har du köpt dig din biljett :) Anspelar på ditt bloggnamn alltså :)



Saknar dig också!!

2012-02-24 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0